Blogart blogmagazin

Ez egy szubjektív blogmagazin. Ha mindenki itt van, akkor kezdjük. Üdv, mindenkinek! Artinton professzor vagyok. Aki ismer tudja, mit képviselek. Ehhez tartom magam. Kollégám Hampfri Blogart szemtelen száguldó riporterem. Az ő dolga a kavarás. Én mégsem pattoghatok csak úgy ide-oda, ahogy a szürke hétköznapok diktálják.

Friss topikok

  • Perillustris: @blogart: www.blikk.hu/blikk_aktualis/leszakadt-a-plaza-mennyezete-2116821 :o (2012.10.28. 20:57) Allee hopp! - Az elsietett Pláza
  • blogart: @ikaljan: O.k. a párbeszéd elkezdődött. Nyilván te megkapsz minden információt a másik oldalról..... (2012.09.04. 11:50) Örményt ölni Magyarországon...
  • stalker73: @allegretto23: like (2012.07.31. 00:32) A RABLÁS ÚJ KOREOGRÁFIÁJA
  • IGe: "Éhes volt, bement, ellopta, lebukott. Hirtelen felindulás, pillanatnyi elmezavar. Médiahekk, pr-a... (2011.02.10. 14:45) Bakács mérlege
  • Bárzongorista: Mi azért az alsó- középrétegben vagyunk... (2010.07.09. 17:28) Koldusmarketing

A RABLÁS ÚJ KOREOGRÁFIÁJA

2012.07.26. 11:33 - blogart

Címkék: budapest bűnözés erőszak roma rablás közbiztonság támadás óvónő

A markecolás Budapesti viszonylatban mindig is napirenden volt... Az orrunk előtt szakítják ki a láncot a nyugdíjas néni nyakából, primitív  hordák verik agyba-főbe az aluljáróban a szerencsétlen tinédzsert, elhagyott pesti lépcsőházak sötét fordulóiban várják be az egyedül hazaérkezőt, vagy éppen a liftben támadnak rá... Az áldozatok nők, főként idősek, vagy sihederek, akik még véletlenül sem tudják megvédeni magukat. Ez a megszokhatatlan alaphelyzet és tényleg megszokhatatlan, mert a "akció" sokkolóan brutális, nemcsak az áldozatot taglózza le, de legtöbbször a szemtanúknak is földbe gyökerezik a lába, annyira gyors, váratlan, és rémisztő a hordák támadása... A koreográfia pedig változik, elképesztő manipulációval párosul, ami jelzi, hogy a bűnözők már számítanak a járókelők interakciójára és félrevezető fellépéssel verik át őket.

Tegnap egy régi ismerős jött szembe velem - felismerhetetlenül. Az idős, köztiszteletben álló, jóságos óvónéni  homlokát több öltéssel varrták össze az ambulancián, szemei bevérezve, arca sebekkel borítva, feldagadva. A szemészetre igyekezett, elesett volt és félszeg. Szégyellte, ami történt vele, pedig kinek is a szégyene ez? Csontos, villámgyors, kegyetlen ököl zúzott az arcába a semmiből. A három  gazember sunyi lekövetésből került elé váratlanul és csapott le. Percek óta követhették, de ő mit sem vett észre. A fájdalmas ütéstől a nő rögtön a földre került, ám az ütleg csak ezután indult be igazán.
Néhányan a megállóban dermedten figyelték, mi történik. Az emberi agy a legközelebbi fiókot keresi ilyenkor: mi ez? Balhé? Bunyó? Mi ez? Mi ez? Nő a földön... három ember veri...a nőt... Hallani az ütések csattanásait, a jajgatást és a támadók ordenáré üvöltését: - Nem főzted meg az ebédet, de BÜDÖS KURVA, hogy rohadjon ki a szíved. Nem foglalkozol a gyerekkel!!!! - ez családi botrány: viszik végig a neuronok az információt és az agy bezár, lélek kikapcsol. Ez csak egy családi perpatvar roma stílusban, ebben nem kell részt venni! A trükk beválik, és a három támadó az óvónő táskájával néhány pillanat múlva odébb áll. Fél perc múlva sehol sincsenek. Az utca békés. A földön fekvő, halkan síró, jadokló nénit még csak fel sem segíti senki. Hiszen ő, most a járókelők szemében a pereputty része csak, aki nem főzött ebédet, és nem foglalkozik a gyerekkel, meg biztos iszik is, meg biztos cigány...

Pedig egyik sem. Mindennap finom ebédet főz a szeretteinek, az óvodában pedig harminc palántát reggeliztet, ebédeltet, repetáztat uzsonnáztat. Mesél nekik, jóra szépre tanít... Nincsenek előítéletei, és ezután sem lesznek. Roma óvodistáit ugyanolyan szeretettel és gyengédséggel neveli, mint a többi rábízott gyereket, mert  tudja, hogy milyen kárt okoz a lélekben, ha valakit a bőrszíne miatt különböztetnek meg. De most szégyelli magát, mert a földbe döngölték, agyonverték és megalázták... hosszú, hosszú idő telt el, míg könyörgésre mentőt, rendőrt hívtak és valami intézkedésféle elkezdődött. Az óvodát most elkerüli, amíg meg nem gyógyul, mert nem tudna válaszolni a gyerekek kérdéseire: -Erzsi néni mi van a szép, jóságos arcoddal?-

A bejegyzés trackback címe:

https://blogart.blog.hu/api/trackback/id/tr84678812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énisfélek 2012.07.26. 19:41:19

Az ember szinte reménykedik, hogy egyszer a tömegből kilép egy ember, elővesz egy stukkert és mind a háromnak a gyomrába beleereszt egyet-egyet, majd eltűnik a tömegben.
Én BIZTOSAN nem tudnék személyleírást adni róla....
De az új törvény állítólag már nem is bünteti az ilyesmit.

Nincs olyan helyzet, amely esetben nem tartanék jogosnak ezerszeres erejű megtorlást egy ilyen túlerőben elkövetett aljas támadásért.
És teljesen mindegy, hogy a megtámadott vadidegen, vagy tényleg a felesége, ajki tényleg nem főzött vacsorát, pusztuljon mindenki, akinek ilyesmi csak az eszébe jut.

Radics1000 2012.07.26. 20:45:42

@Alf: Az a cigány, aki úgy él. Fehér szemétnek is hívják őket.

2012.07.26. 21:36:49

No kérem tiztelettelll a hossza szóllasok bezonyára számosabbak lettenek azolta, miáltal némileg a részekben törlöttek vala ... nem értem, ha zigányozást akarol, minek kipucolni?

kaczagok én, kérem.

mer 1 indulatkeltő poszt a zindekszen, ami alól nem győzik az indulatot takarítani ... töröj éngem is, léciléci, annyira feltűnö már, mit esmég akartok elérni ezvel?

(direkt írtok hülén, mer zidiotizmus fertőze meg ezáltalis)

gumibugyi 2012.07.26. 21:43:35

Az összes ilyen szemét dögöljön meg!
Jó lenne olyan törvényt hozni, hogy ilyen esetben a közbeavatkozót ne büntessék!

Anti Anyag (törölt) 2012.07.26. 21:59:21

Elkapni, félreállítani, rövid tárgyalás után fejbelőni.

Egy idő után mindenki örömmel konstatálja, hogy nő a közbiztonság.

Ráadásul rasszizmus sem lenne.

Anti Anyag (törölt) 2012.07.26. 22:02:14

@ekszvájzed:

Hehe, még az ilyen libsik is mint te is tudják, hogy csak cigányok lehettek.

Pedig a szerző egy szóval nem írta le, hogy cigányok.

2012.07.26. 23:21:32

@Anti Anyag:

Egy nagy frászt vagyok én libsi, okoska, csak viccelek a szerzővel ... Ejnyemár ... :) Egyébleg meg minden szó színarany, amivel az eluralgott közállapotot festi, és gratula neki.

Csak nem értem, hogy miért törölt ki hozzászólásokat (nem az enyémeket) ... Hiszen mintha őt támasztották volna alá, vagy rosszul emlékszem?

És a zindex meg azért tette ki a posztot, mert első blickre azt hitte, ez is csak egy ezeregyedik c-mosdató, nemcigányvádoló libsi ajvék? Akkor csúnyán bebukta, megalol.

DR. Smit Pal 2012.07.26. 23:33:39

Meg kene hallgatni a masik felet is.Biztos volt okuk ra a ciganyoknak, hogy megverjek. En is nagyon utaltam az ovonenit annak idejen, ha emlekeznek ra, hogy ki volt az, meg most ellatnam a bajat.

ratman_ (törölt) 2012.07.26. 23:51:18

@DR. Smit Pal: ne félj, rád is sor kerül, te féleszű drogos söpredék. Olvasd vissza az eddigi munkásságod és gondolkozz el az öngyilkosságon. Ilyen életet nem érdemes leélni.

Brix 2012.07.26. 23:54:18

Az ilyen elkövetők 90%- a már börtönviselt cigány, vagy elcigányosodott magyar. Egyszerű megoldással. soha nem kellene kiengedi őket a börtönökből. Ha ebben nem lép a politika, akkor tovább fog erősödni a már amúgy is meglévő - teljesen jogos- cigánygyűlölet.

Gerilgfx 2012.07.26. 23:55:00

szerintem az lenne a jó, hogy magyarországon aki fehér bőrszínű, felmenői magyarok legalább 2 generációra visszamenőleg, és nem zsidó, IQ szintje pedig meghaladja a 120at, autómatikusan fegyverviselésre lehessen jogosult.

az is jó lenne, ha az ilyen bűnt elkövető cigányok autómatikusan elveszítenék a jogaikat, és az ilyen akciókat követően bárki, aki nagyon felháborodott, szabadon megölhetné őket.

én ezért is szoktam a jobbikra szavazni.

Flúgatlan 2012.07.26. 23:56:39

Aki ilyet követ el, annak nincs mentsége.

Első körben én is arra gondolok, hogy aki kétségbevonhatatlanul bizonyíthatóan ilyet tesz, azt le kellene lőni és jeltelen sírba elkaparni, mint egy kutyát, de a halálbüntetés ellenérvei is elég komolyak.

Azt viszont lehiggadtan is vállalom, hogy az ilyen legyen addig keményen fogott adósrabszolgai státuszban, amíg meg nem téríti, ami anyagilag megtéríthető. Számolják fel az áldozat kezelési költségét: ne a TB, azaz az adózók fizessék, számolják fel a kiérkező rendőrkocsi költségét, az elszakadt ruha árát, ... az égvilágon mindent. Amíg nem dolgozza le, nem szabadul és kaját is a saját fizetéséből vehet. Ha nem elég szorgalmas, hát kenyéren és vizen él, hideg vízben mosdik és sose szabadul, mert nem törleszti az okozott kárt. Vagyontárgyait el lehet árverezni a kártérítésért cserébe. Rámegy a háza? Éhen pusztul? Bocs! Nem kellett volna rabolni. Nincs szakképesítése? Akkor törjön követ, menjen uránbányába, stb.

Szemét dolog a mai jogrendben, hogy az áldozat számlája negatívban marad. Még ha polgári perben úgy is ítélnek, hogy az elkövető fizessen kártérítést, azt többnyire sikerül kikerülnie, mert hogy nincs pénze, vagyona a rablónak, a pereskedéssel töltött időt meg naná hogy nem fizeti senki.

Persze, ez az áldozatot lelkileg nem kárpótolja, de az olyan alja ember, aki ilyen rablásokra képes, azt úgyse értené. De hogy kemény munkával kelljen törlesztenie, az talán a halálnál is jobban elrettenti.

átlátó 2012.07.26. 23:56:51

Amíg nincs rá törvény, addig nem fogom szeretni a cigányokat.
Ha lesz törvény, hogy szeretni kell a cigányokat, akkor se fogom szeretni a cigányokat. Csak ezt akartam most mondani és azt is, hogy a kivételeket nem sorolom, kevesen vannak.

lafayette007 2012.07.27. 00:16:57

Kmmmm........ Nem nagyon tudok erre mit írni... S attól tartok erre Don Fülig di st. James is csak azonnali főbelövetést tudna javasolni.
x3.
Helyben.
Egyéb nókomment.

2012.07.27. 00:19:04

@DR. Smit Pal:

Azt hiszem, pont az olyanok miatt szerettem ki a libsikből, mint te. A védhetetlennek a legaljasabb védői miatt. Azt hiszem, alaposan megérdemelted te azt, ami miatt sivalkodsz, ha ugyan nem csak hazudsz egy gyilkosat.

Akár még az ifjú lukácsgyuri (vagy melyik foshalomnak született vérkomcsi is okádta papírra 1919-ben) "Dögölj meg" című versét is megírhattad volna ezzel a svunggal, te szellemi toprongy.

Nálad még ezek a minden emberiből kivetkőzött nyomorult rohadék támadók is jobbak, mert a sötétlő és üres fejükben legalább nincs meg ez a veszett, tudatos gyűlölet minden iránt, ami emberi.

Frizuravarjú 2012.07.27. 00:29:57

Magyarországon háború van. Csak sokaknak lassan esik le, sajnos.

HgGina 2012.07.27. 01:06:27

Le kell lőni mind egy szálig. Akár cigány, akár roma, akár újmagyar, akár dakota. Mind egy szálig, írmagjával együtt. Kiirtani még az emléküket is. Tűzzel-vassal. Aztán savban szétmaratni az utolsó sejtjüket is.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.27. 06:07:13

Ki kellene herélni az összes visszaeső erőszakos bűnözőt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 06:27:03

Mégsem lett rend 2 hét alatt?
Nem kéne ilyenkor Pintér bácsit megkérdezni, hogy mi is van ezzel a közbiztonság dologgal? Nem azért, mert 2 hét, hanem hogy úgy általában, mikor tesznek valamit azért, hogy az ilyen hulladékoknak kedve se legyen kimenni az utcára?

Ugyandehogy (törölt) 2012.07.27. 07:00:53

@gumibugyi: jobb helyeken vannak erre fizetett közbeavatkozók, akiket nem büntetnek. rendőrnek hívják őket.

Roy 2012.07.27. 07:20:21

@Babette_: Az a bizonyos fizetett közbeavatkozó inkább elfordul, csak nehogy közbe kelljen avatkozni.
Másik meg az, nincs is ilyen helyen egyetlen rendőr se.
Inkább pénzt keresnek a nagyfőnöknek. Büntetik az autósokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 07:21:25

@Babette_: Meg térfigyelő kamera, mert a yard nem lehet mindig ott, OK. De a kamerák felvételei gyanúsan sokszor nincsenek meg.

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 08:37:30

Vagy halva a temetőben, vagy élve a börtönben.El lehet gondolkodni.

allegretto23 2012.07.27. 08:39:31

Ész megáll emberek. Lelőni, golyót ereszteni a gyomrába, kinyírni...Ha jól olvasom, az eset egy megállóban történt és az ott várakozók arra se voltak képesek, hogy rászóljanak az elkövetőkre? Egy -valószínűleg nem fiatal- nőt 3 fiatal kölök ütlegel és annyi nem szorult a többiekbe, hogy odamenjenek és közbeavatkozzanak!? Erre az nem mentség, hogy azt hitték, a nő is cigány. Egyszerűen kiveszett az emberekből az együttérzés, az empátia (még elfogultabbaknak/idősebbeknek: a felebaráti szeretet), az hogy nem nézem, hogy ki az, de vesztésre áll, hát segítek neki, mert láthatóan egyenlőtlen a küzdelem. "Nem engem vernek- nem az én problémám!" Most, még, öcsi! Az ilyen embertelen barmok, mint az elkövetők pontosan az olyan elembertelenedett barmokra számítanak, mint a "nézőközönség", amikor ilyet mernek tenni. Teljesen joggal -láthatóan beválik. Nem állhat minden megállóban rendőr (lehetne persze több és lelkesebb), de szinte minden megállóban kellene, hogy álljon "embertárs". Na, ebből van ma hiány.

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 08:41:49

Engem próbálnának megtámadni csak egyszer.Akkor olvashatnátok hogy megdöglesztették a támadókat.Nem megfutamították!Hanem elevenen megskalpolták őket!

allegretto23 2012.07.27. 08:58:21

Egyébként igen, a büntetési tételek, meg a felderítési arány is röhej kategória nálunk. Ha van tanú, az elpárolog, mielőtt a yard kiér a helyszínre, mert nem akar résztvevő lenni. Amikor a yard kijön helyszínelni, akkor Sherlock Holmes-ot megszégyenítő minőségű felszereléssel érkezik -öt óra elteltével. Ha véletlenül mégis nyomozati szakaszba kerül, akkor ráállítanak egy embert és az eldolgozgat rajta egy évig. Ha véletlenül mégis bíróságra kerül, akkor meg minimális a büntetés. Az mégis milyen büntetés, hogy amikor a pénzéért annyira megvernek valakit, hogy másnap belehal, akkor azt nem emberölésnek minősíti a bíró, hanem halált okozó súlyos testi sértésnek, négy-öt év letöltendő, amiből a vizsgálati fogság 2 évét letudják, azután jó magaviseletért szabadul 1,5 év múlva, szóval összesen ült egy ilyen brutális cselekményért, egy ember haláláért 3,5 évet - azután rászabadul újra a társadalom nyakára? (ebben az esetben tök mindegy, hogy az illető cigány-e - láttam már cigány és magyart is ilyenért 3,5 év után szabadulni)

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 09:01:43

@allegretto23: Mivel nagyobb a valószínűsége hogy meg is akarnak ölni és nem csak kirabolni,(ez járjon a fejedbe ha megtámadnak) ezért ennek megfelelően kell védekezned is!

movie 2012.07.27. 09:13:15

Adja Isten, hogy hasonló esetben legyen helyes a helyzetfelismerésem és legyen bátorságom közbeavatkozni.

allegretto23 2012.07.27. 09:16:41

@Dr. Furia: Egyrészt, pontosan az ellenkezője az igaz - nem megölni akarnak többnyire, hanem az értékeidet akarják. Másrészt -gondolom- te 180 centi vagy és 100 kiló és vettél egy stukkert fű alatt, hogy ennyire erős vagy... a 70 éves Gizi néni a 40 kilójával vaságyastól, a csipkegalléros nyári ruhája alatt hülyén kitüremkedő mordálya nélkül meg nyugodtan dögöljön meg.. Attól lettünk emberek - már aki- mert társadalomba szerveződve meg tudtuk védeni magunkat a kardfogúaktól, meg az ellenséges, kevésbé szervezett hordáktól...

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 09:19:36

@allegretto23: 58 kilós 160 centis nő vagyok,de mivel sok olyan esetet olvasok,amikben az áldozatot halálra verik rablás közben,így nyilvánvalóan félek,és a félelem 5 embernyi erőt ad.
Aztán van aki csak nyüszög és várja a segítséget mástól,és van aki megpróbálja megvédeni magát.Hát ennyi.

tükörfúró 2012.07.27. 09:30:31

@allegretto23: Értelmes ember ebben az országban nem keveredik ilyesmibe, ha nem muszáj.
Pl mert az ellenfélnek 20tanuja lesz, neki egy, ő maga.
Pillanatok alatt az előzetesben találja magát ugyanezek között, akkor pedig a magasságos irgalmazzon neki.
De még ha nem is ültetik le, neadjisten még valamiért fogdára sem b@sszák, kinek hiányzik a garázdaság büntette, az ügyvédi költségek, a tárgyalás, a stb?
A sün és a szügyész ugyanis mindig meg fogja vádolni az utcán verekedőt, ha önvédelemből verekszik, ha másokat véd, mindegy.
Majd lesznek tanuvallomások, meg rendőri jelentés, aztán eldönti a bíró.
Aki pont letojja kit vertek és kik, napi 200ilyen ügye van, kiszabja a kötelezőt, mindenki mehet isten hirivel.

allegretto23 2012.07.27. 09:31:17

@Dr. Furia: Akkor azért az "elevenen megskalpolom" erős költői túlzás volt, bocs.. A te paramétereiddel én inkább kerülném a konfrontáció lehetőségét is...

Nem vagyok kriminológus, de olvastam, hogy többnyire akkor vernek halálra, ha nem adod oda az értékeidet szó nélkül (így próbálnak információt szerezni), vagy megvan a veszélye, hogy azonosítani tudod őket, vagy szimplán szórakozni akarnak a kiszolgáltatottságodon és ezt a lebukás veszélye nélkül tehetik...Az esetek nagy részében az anyagi haszonszerzés motiválja őket és kerülik a lebukást.

Fenehorizont 667 2012.07.27. 09:31:41

ebből az a tanulság, hogy az utca embere előítéletes a cigányokkal szemben, akiket amúgyis megkülönböztetnek a bőrszínük miatt, ezért kénytelenek rabolni.
a társadalom hibája az egész, szerintem.

ErrOr 2012.07.27. 09:35:30

Itthon csak akkor van értelme az ilyenbe beleavatkozni, ha legalább 2x annyian mennek oda. Ezeknél mindig van valami műszer, amivel át tudják vizsgálni a beleidet, a szemgödrödet ilyesmi. Ha egyedül mész oda, akkor meg úgy kell odamenni, hogy abba beledögöljenek, mert ha nincs kamera és tanú, akkor sajna te fogod börtönben végezni. Ha meghaltak, akkor nem tudnak feljelenteni. Éljen a magyar büntetőjog, ahol ezek a gecik védve vannak!

tükörfúró 2012.07.27. 09:43:02

@ErrOr: Túrót kell ide valami bunyó osztag, szépen amig az áldozattal van elfoglalva, lehető legközelebbről pofánlőni gázzal, egy ideig azt sem tudja majd, hol van.
Ha kettő megkapja a gázt, a harmadik ugy elpucol, mint a nyúl.
Sajnos az van, ilyenkor a" lövöldözőt" keresik majd személyleírás alapján, és a mocskok lesznek a babusgatott sértetek(!), na ezért marad a gázrevkó a valós közvetlen életveszély (önvédelem) esetét kivéve a tokban.
Akkor is lesz hirig, meg körözés, meg kékfény, meg minden, de ugye a kiontják a belem és hullaház vs BÁRMI közül ilyenkor nyilván a bármi ami játszani fog.

allegretto23 2012.07.27. 09:45:02

@tükörfúró: Nem hiszem, hogy azt mondtam volna, hogy állj neki verekedni. Rendőrséget hívni, közben rájukordítani, fenyegetően fellépni- az is elég többnyire, ha látják, hogy a kiszemelt áldozat körül többen vannak és figyelnek. Nem fog minden rablást megakadályozni, de néhány- a blogban leírthz hasonlót, pl- igen. Bármennyire korrupt, nemtörődöm az igazságszolgáltatás, nincs az a bíró, aki három fiatal -jó esetben büntetett előéletű- kancigánynak hinne egy tisztességben megőszült óvónő, vagy 10 éves megszeppent gyerek helyett, főleg, ha van ott néhány más tanú is.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2012.07.27. 09:45:55

@tisztakéz: Menj a halál nemi szervére a multileveles-piramisos-beszervezős kamublogoddal!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 09:55:14

@tükörfúró: A legjobb, volt olyan eset, amikor a sértettet, miután feljelentést tett, az elkövető baráti köre várta az utcán. Nem beszélgetni akartak.

ErrOr 2012.07.27. 09:56:09

@allegretto23: "többnyire", ha meg nem , akkor belehaltál. Ezért írtam, hogy ha sokan mennek rájuk, akkor biztos elszaladnak, de ha egy villamosmegállóban több ember szeme láttára támadnak, akkor azoknál kés csavarhúzó akármi van, és azzal ő kerül erőfölénybe. És akkor ott üvöltözhetsz...

belekotty 2012.07.27. 10:04:48

Érdekes, hogy a szomszédok morogtak hogy van 7 kutyám. Mind nagy, vagy közép termetű. Ebből 4 befogadott csavargó, akik uralják az utcát, már sok embert megkergettek. De az utóbbi két hétben már harmadik alkalommal zavartak meg éjszaka vagy kora hajnalban furcsa alakokat. Kezdődik a nyári szabadság szezonban szokásos kertvárosi betörések.
Azóta megenyhültek, van aki kaját tesz ki a kapuja elé hogy odaszokjanak.

breki11 2012.07.27. 10:36:21

@allegretto23: vertek már meg villamoson olyan utast, aki szólni merészelt egy zsebes leendő áldozatának
de olyan is történt, hogy egy nőt ütlegelő férfit próbált valaki lenyugtatni, erre mlndketten nekiestek, úgy hogy necces a dolog
persze túlerővel szemben egyedül elég nehéz, de ha mi vagyunk többen akkor jobban fest a dolog

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 10:37:36

@belekotty: Felfogták, miért jó a kutyus :)

@breki11: Az utóbbi nagyon facepalm amúgy, de több ilyen is volt már hírekben.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.07.27. 10:50:12

@Dr. Furia: Csak gondolom még soha nem vágtak pofán teljes svunggal (: Én 180 centi magas vagyok és nem a leggyengébb a gyengébb nemből, EGY ellenfelet valószínűleg akár el is tudnék intézni, ha nagyon összekapom magam. Kettőt nem. Sőt, két ellenfél esetén már az is erősen gondolkodóba esne, aki nekem küzdősportokat tanít. Innen lehet felfelé lépegetni (három ellenfél, négy ellenfél, van-e nála kés, sötöbö...). Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az ember kushadjon, mint a kutya, csak azt hogy akkora legyen a szája, hogy még elférjen a fején (:
Jegyzem, anyósom a rátámadó (egy darab) rablót kizárólag hangerővel futamította meg, annyira ordított, és olyan nyilvánvalóan meghatározta az élethelyzetet (segítség, rabló), hogy a támadó megijedt és elszaladt.

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 10:52:24

@ErrOr: Mindig van náluk műszer,ezt mindenki tudja jól,ergo az esetek nagy százalékában használják is,erre gondolni kell ha megtámadnak.És vagy élve a börtönben vagy halva a temetőben hát ennyi.

nyekk 2012.07.27. 10:52:57

Amíg mi síránkozunk, meg mécseseket gyújtogatunk brtutálisan meggyilkolt áldozatok emlékére, a tettes meg kétpofára vigyorog, meg flegmáskodik a médiában, és nem vágja pofán a rendőr ott rögtön a gumibottal addig nem lesz itt rend.

Észre kellene már mindenkinek venni, hogy itt háború folyik a békés társadalom, és a bűnözők (főleg cigánybűnözői hordák) között , küzdelem az élve maradásért, mint a vadonban. Egy háborúban pedig ha nem lövünk vissza, (csak mécseseket gyújtogatunk), akkor hamar végünk lesz.

Márpedig a hatalom, a hatóságok (minden féle agyatlan, meg más nagyon is agyas, de aljas csoportok nyomására), meg lustaságból, meg korruptságuk miatt a bűnözőket pátyolgatják, szemet hunynak minden felett, néha még akkor is, ha már folyik a vér.

Egy felfegyverzett cigánybandával szemben nem a járókelőnek kell megvédeni az öreg nénit, hanem a rendőrségnek (nem pedig szunyókálni a térfigyelő monitor előtt, nem felvenni a telefont, és nyűgösen elhajtani a betelefonáló állampolgárt)

És nem szabad lábon védekeztetni az hordából elfogott egy-két embert, nem két két hónap felfüggesztettre ítélni, és nem olyan börtön körülmények közé, ami egy cigány putriban élő bűnözőnek még előrelépés is.
Hanem olyan börtönöket üzemeltetni, ahol az elítélt azt is megbánja, hogy megszületett, és legközelebb, ha rabolni akar, -a beleidomított pavlovi reflex hatására- még segge is összeugorjon ijedtében a saját gondolatától, és annak várható következményeiitől.

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 10:53:38

@Kovácsné: A fenti cikkben egyébként ha olvasod,akkor nyilvánvaló volt,hogy az áldozat nem figyelt egyáltalán,azaz váratlanul érte a támadás.Hát erre is figyelni kell ha az ember az utcára merészkedik.

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 10:55:00

@nyekk: Ahogy tudatosodik a népben az,hogy az élete a tét és nem jön segítség,abban a pillanatban változni fog a helyzet és a hozzáállás.Csak még mindig nem akarja elhinni senki,hogy ilyen lehetséges,hogy fényes nappal az utcán megtámadnak stb.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2012.07.27. 11:02:21

@Dr. Furia: Ez nyilvánvaló, és ebben teljesen igazad van, de 100%-os lefedettség nincs (még az állatvilágban sem, pedig a zebra sokkal inkább figyel a gyanús mozgásokra, mint a társadalmi berendezkedésben hívő öreg néni, mégsem haltak még éhen az oroszlánok...). Csak annyit akartam mondani, hogy az ember ne ringassa magát hamis illúziókba: ha eljut oda, hogy hárman megtámadják az utcán, örülhet, ha nem őt skalpolják meg. Szóval egyetértek: az utcán nyitott szemmel kell járni. Sajnos.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.27. 11:06:44

@allegretto23: Sajnos - főleg, de nem csak szpídesek és kokósok között - egyre gyakoribb az öncélú agresszivitás. A másik (etológiai) jelenség, hogy a csoportba bekerüléshez, a csoporthierarchiában való előrejutáshoz ezek a már nem egymással küzdenek meg, hanem egyfajta perverz, gyakran szexuális magvú erőszakra való hajlandóságukkal versenyeznek és gátlástalanságukat mérik össze. Az lesz a Jani, aki a legundorítóbb bűncselekvényt meri elkövetni.

Csigafattyú 2012.07.27. 11:07:11

Amíg a cigánykultúrát nem irtják ki, ezek mindennaposak lesznek. Agyon kell lőni párat a nyílt utcán, és majd abból értenek. Vagy nem, de akkor még lőhetünk párat.

Karipapa01 2012.07.27. 11:08:47

Ilyenkor szokott következni, hogy a bűncselekményt követően a cigányok elkezdenek félni, a rendőrség pedig minden putri elé rendőrt állít, nehogy valamilyen erőszakos cselekmény történjen velük szemben, túlóra nem számít! Tehát Pintér úr rendet teremtett ! Egyébként is, az öreg óvónő a hibás, minek csavarog az utcán, ezzel mintegy provokálva a tisztességes banditákat! Meg kell érte bűntetni!

rohadjmegARCgeci 2012.07.27. 11:19:25

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Ezért olvasni olyanokat hogy meg is ölik miután kifosztották,vagy megerőszakolják a 70 éves nénit stb.

keptelen kepkeret 2012.07.27. 11:39:20

Ennyibol jo Amerika. Beled kot, fejbe lovod. Masba kot,akkor a rendor lovi le.
Rengetegen tartanak illegalisan fegyvert es nekem nem volt gondom amig kinnt eltem- de jo volt tudni, h van nalam:-) A kornyek biztonsagos volt, de akkoriban kb. ket utcaval arrebb lemeszaroltak valami csaladot, es akkor kitort a mi utcankban is a panik.

En nem akartam pisztolyt, mert uristeeeeen, amilyen bena vagyok magamat lovom le, de a szomszed, akinek szerintem komoly fegyvergyujtemenye volt rameroltette mondvan "sosem lehet tudni". A jo szomszedi viszony. Amint elkoltoztem, vissza is adtam neki. Szerencsere sosem kellett volna hasznalom, de szamomra nem kerdes , hogyha valaki betor a lakasomba, megtamad, akkor gondolkodas nelkul fejbe lovom.

Lehet sipolni, h juuj ez nem liberalis. Semmi kedvem liberalis bekeharcoskent meghalni. Azt vegignezni sem, h hordak osszevernek egy idos nenit.

2012.07.27. 12:05:53

Egy most a nagy baj, emberek, asszem:

Az egyetlen konkrét bűnüldözési és visszaszorítási szándékról (sokszor a társult szervezetei útján) többszörösen tanúságot tévő csoportosulás épp most írja ki magát (fel sem merném tételezni, hogy DIREKT, mivel már veszélyesen sokan szavaznának rá) a törvényes politika rendszeréből, az által, hogy egy tagját a származása (ill. származásának eltagadása) miatt elmarasztalja-visszavonja, tán még el is távolítja.

Ez óriási veszélyt jelent a bűnözés elleni jövőbeli fellépés lehetősége szempontjából, és annak bizonyítékát, hogy a nevezett párt egy önmagán túlnőtt hazugság, amit urai parancsára sürgősen öngyilkolni kell. Mert ezek után akárhányan is szavaznak majd rá, többé nem állnak majd meg a világ előtt, és ezt vezetői is nagyon jól tudják. Én pedig, lehet, hogy erős kétkedésbe estem.

Mert pl. én is abban a hitben éltem: tök mindegy, ki milyen alomból lett fialva, amennyiben neki is a normális, békés, szabad és prosperáló (magyar) ország ill. nép a vágya és a célja, mindenki konkrétan leszarja, hogy milyen származású. Ezért érzem a most előállott botrányt egy irgalmatlan erejű öngólnak, mellyel (ha az eddigi innterracial pornóscsajszikból és bebacottan helótázókból nem lett volna világos) immár láthatólag egy miép-bácsfidiána-szabóalbi módra létrehozatott, ám önmagán rég túlnőtt kamucsapat és pincértanonc-köteléke pusztítja el saját magát ...

Többek között azért is, hogy tényleg soha többé ne lehessen a cigányság bűneiről beszélni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 12:08:47

@ekszvájzed: Amíg a Jobbik óvodás módszerekkel szórakozik, addig ne is kerüljön kormányra.
Különben nem kell félni tőlük, ezek simán balf*ok. Egy intelligens, koncentrált szélsőjobb sokkal meredekebb lenne.
Persze annyi előnye lenne, hogy rendet raknának.

2012.07.27. 12:18:31

@ColT:

Speciel igazad is van. Pl. a pincérek addig bohócok is, amíg annyi a szerepük, amit eddig is láttunk. Ennyiben egyetértek a rajtuk röhögő libsikkel, akik nagyon jól tudják ezt. A jobbik & gárda dolga is az, hogy a hisztit generálják. Egy libsi rendkívül jól tudja, mi a veszély, ezért tud teli szájjal röhögni az a bagázs, 20+ éve, miközben ultrahangon visít is mellé, no, ez a valódi művészet, kérem ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 12:44:03

@ekszvájzed: Na nem mintha a libsik (LMP ez esetben) nem óvodások lennének.

A maszop-DK az nem libsi banda, hanem sima harácsoló rablók.

Megint nincs olyan politikai erő az országban, amire jó szívvel szavaznék.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 10:45:10

@ColT: Ráadásul hiába is alapítanál bármilyen valódi, pl. abszolút hiányzó nemzeti baloldali pártot, a karrierista törtetők "lenyúlnának" a vezetését, téged meg kizárnának, mint Lezsákot a sátrából.
süti beállítások módosítása